Het is bijna zover! - Reisverslag uit Noorden, Nederland van Simone Koert - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Noorden, Nederland van Simone Koert - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Blijf op de hoogte en volg Simone

27 Augustus 2013 | Nederland, Noorden

Lieve allemaal,

Bijna is het dan echt zover! Over 36 uur vertrekt het vliegtuig richting Johannesburg. Eerst zullen we een tussenstop maken in Abu Dhabi. Om vervolgens door te vliegen naar Johannesburg! Als alles zonder vertragingen verloopt zal het vliegtuig donderdag om 15.55 landen in Johannesburg.

Daar worden we dan opgehaald van het vliegveld om naar ons huis te gaan. Samen met Marcella heb ik een auto gehuurd waarmee we de eerste dagen rond willen gaan rijden. Heel spannend aan de andere kant van de weg!

Via deze site wil ik jullie graag op de hoogte houden van mijn tijd in Zuid-Afrika. Ik heb er onwijs veel zin in!

Liefs Simone

  • 29 Augustus 2013 - 18:25

    Marjo Veelenturf:

    Hallo Simon, heel veel succes en plezier, we gaan je volgen.
    groetjes tant Marjo

  • 29 Augustus 2013 - 21:05

    Gemma:

    Hoi Simone, hoop dat je een goede vlucht hebt gehad en ga er van genieten. Later
    groetjes tante Gemma

  • 09 September 2013 - 19:24

    Saskia :

    hallo simone,.

    hoe lange ga je dan eiglijk alles ik dat mag vragen ,

  • 10 September 2013 - 22:18

    Gemma:

    Hoi Simone,

    Zo te lezen ga je het prima naar je zin hebben daar in de bush bush. Het lijkt me inderdaad zeer indruk-
    wekkend om al die wilde dieren in hun eigen omgeving vrij rond te zien lopen (ook wel eng).
    Zo te horen gaat het met de stage ook iedere dag een stukje beter maar met zijn vieren twee telefoon toestellen bedienen schiet niet echt op.
    Nog een tip voor het links rijden (toen Cees in Edinburgh was had hij een slim idee) helemaal rechts op
    het dashboard een grote sticker plakken zodat je weet dat die kant altijd aan het midden van de weg moet zitten.
    Veel succes en lieve groetjes, Gemma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Noorden

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 Januari 2014

Laatste dagen genieten ..

27 December 2013

Time flies..

17 November 2013

Weekendje Durban, weekje nacht, dagjes genieten

28 Oktober 2013

Weer een update..

04 Oktober 2013

Al vijf weken in Afrika
Simone

Actief sinds 21 Aug. 2013
Verslag gelezen: 319
Totaal aantal bezoekers 8840

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: